måndag 20 juni 2011

105 Bedragare?

Nu är jag hemma, efter 24 timamr tåg, med visit i Prag, Berlin och Malmö. Sjävlklart väntan i Alvesta, utan den kän man ju inte åka tåg i Sverige. Rudolcice och Lanskroun känns långt borta.
Jag kom dock hem lite tidigare än vad folk förväntade mig. Den 19e, klockan 13 anlände jag till Kalmar, istället för den 20, som tidigare utannonserat. :) Många som blev förvånade? Kanske.

Det är tugnt att lämna allt bakom sig. Samtidigt som jag aldrig kommer lämna det. Lanskruon har blivit en del av mig, precis som alla människor jag mött där. Glömma dem kommer jag aldrig, hur klyschigt det än låter. Klyschor är ju klyschor just för att de är så samma ibalnd. Det påstår min kompis och då är det sant.

Så första stoppet hemma? Slottet, sen H, och nästa dag spontanbesök hemma och sen lunch hos farmor med pappa. Nu en låång eftermiddag, fylld av upppackning och Bones. Ledsamt, men ändå skönt.

Nästa stopp? Lösgodis!!

Inga kommentarer: