tisdag 17 maj 2011

97 trubbel pa linjen

har blivit lite daligt med inlagg den senaste tiden, mest for att min dator har bestamt sig for att inte logga in pa min bloggsida. Om nagon kan forkara for mig varfor vore jag tacksam...

Jag har varit ute och rest de senaste tre helgerna, Wien, Bratislava och nu senast Wroclaw. Harliga tider! jag har akt med Ilaria, den italienska volontaren och traffat massa folk overallt, vi har rest med couchsurfing och verkligen rest budget, sa nu har jag lite resurser over till nasta resa. Man maste ju passa pa nar man kan helt enkelt!

Vad som varit bast vet jag inte, men att aka sjalv till Wien var en upplevelse, likasa resorna till och fran Wroclaw och Krakow. Att ga runt i ett Bratislava som var fyllt av finnar som skrek "Soumi!!" over hela stan och att hamna pa en utstallning  om videokonst i Wroclaw ar ogonblick som jag kommer minnas. Sag ett museum i Wroclaw som var galet likt Kalmar Konstmuseum ocksa, lite mystiskt. Fick med mig en brochyr hem!

Annars ar det bara tva veckor kvar med workshops, och sen blir det budapest, Ljubljana och Zagbreb, hoppas jag innerligt. Men forst tva veckor i stan med mohippa, kakbak, fest pa jobbet och saklart brollop! :) har redan hittat en klanning... lite tur hade jag allt.

Snart kommer det nog lite bildre ska ni se... :)

Och om blott en manad och nagra dagar ar jag hemma igen. Puh.

Inga kommentarer: