onsdag 2 juni 2010

7 Tenta- och sommartider!

Nu är det juni! Vaktmästarna på jobbet har shorts och jag försöker jag också, fast det är lite kallt och jag borde sitta inne och plugga till min tenta på lördag. Det går ganska bra, känns som att jag har koll på marknadsföringslagstiftningen och Grönroos GAP-analys. Jag pluggar på. Slänger in lite trafikregler i mitten dessutom för att blanda upp det.

Dessutom är nu ”vårjobbet” slut, om en vecka i alla fall, och sen väntar några lediga veckor när det är tjeckiska, projektledning och bilkörning som gäller! Ingen mer marknadsföring och nu ska jag ut i solen! Härligt! Om jag nu får göra tentan på lördag, glömde anmäla mig. Doh. Men superLinnea löser problemet. =)

Nu sitter jag här på balkongen och nästan bränner fingrarna på datorn, den är solvarm och jag tuggar lite på ett gräslöksstrå. Filosoferar över Israels idiotier och ”Kärntjänst, bitjänst och stödtjänst”. Känns bra. Ska ta en cykeltur lite senare och göra några ärenden som väntar på mig. Men visst. Så ska det vara. En bra dag i juni.

Dagens tjeckiska:

ano - ja

ne - nej

Jsem Linnea - Jag är Linnea

Inga kommentarer: